Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

de binnenkant met water vullen en 2 vaatwastabletten erin, de buitenkant met vetweg van HG
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vul de frituurpan met water tot max/min streep. Die er een vaatwastablet in. Laat het mandje erin zitten. Zet de frituurpan op 110 graden. Is de 110 graden bereikt zet de frituurpan dan uit. Daarna omspoelen met water. Is hij dan nog niet schoon opnieuw doen. Let op! : laat het water in de frituurpan niet doorkoken, te veel stoom kan het elektrice element beschadigen.
Dit is niet speciaal voor aangekoekte frituurpannen.
Bron : http://www.huishoudplaza.nl/Tips/art/660/friteuse-schoonmaken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat probleem had ik onlangs ook. Ik heb er een scheutje Dasty ontvetter van de Wibra in gegooid en er koud water bij gedaan. Pan NIET aanzetten. 's Nachts zo laten staan. Volgende ochtend pan schoon maken, eerst met keukenrol, daarna met heet water omspoelen. Vet kwam er bij de mijne goed af en pan leek vanbinnen weer als nieuw. Ik heb aluminium vanbinnen, geen tefal. DE buitenkant kun je ook afnemen met een doekje met een beetje Dasty.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding