Wat voor soort vloerbedekking is geschikt voor een ruimte wat niet goed geisoleerd is en er niet word gestookt, het is een aanbouw met golfplaten dak?

op de vloer liggen de grijze betontegels en er is in hele vochtige periodes beetje last van klam gevoel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Wij hebben ook zo'n soort aanbouw, maar dan met een betonnen vloer. Ik heb er een stukje zeil met zo'n dikke foamlaag ingelegd. Couponnetje bij de tapijtwinkel bijv. Voelt lekker aan, zelfs met blote voetjes! En is ook makkelijk schoon te houden.

Toegevoegd na 27 minuten:
Je kunt er eventueel nog vloerfolie onder leggen, zoals wordt gebruikt onder laminaatvloeren. Dat is een laagje schuim met een glimmende folie aan één kant. Zo heb je dubbele isolatie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kunstgras, bestaat in meer kleuren dan alleen groen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plastic goedkoop en bij eventuele schimmel makkelijk te verwijderen.