Wat is de ultieme truuk om sokken in de was bij elkaar te houden?

Dus dat ze paarsgewijs uit de droger komen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hier zijn mooie clipjes voor: Cyclops. Ik gebruik ze al jaren. Ideaal!! Te koop op o.a. Ebay.

Bronnen:
http://www.cyclopssockclip.com/

Een waszakje.

Alleen maar sokken in dezelfde kleur kopen, scheelt al heel veel om het sokkenmonster voor de gek te houden

er bestaan klemmetjes om je sokken bij elkaar te houden

als je ze in elkaar propt wast/droogt hij denk ik niet zo goed, maar misschien een simpel, haarclipje of wasknijpen (hout) om ze bij elkaar te houden? of gewoon kleine ijzeren klemmen, van die heeeele kleintjes, moet werken denk ik ;) succes

Ze in elkaar knopen, en dan naast elkaar op het droogrek hangen.

Je kunt de 'click clix' gebruiken! Dat is een uitvinding die er voor zorgt dat je sokken bij elkaar blijven, door ze aan elkaar te 'clicken'! Zie de site.

Bronnen:
http://www.whoopsiedaisy.nl/?p=15519

Inderdaad. Ik heb ook allemaal dezelfde sokken. 10 paar hoog en 10 paar enkel. En nog 4 paar voor onder een pak. Oja en nog anti slip sokken:-). Heel handig hoor, vroeger kreeg ik altijd sokken van mijn zus in mijn mandje ...

Ik kan een heel verhaal opsteken, maar dit lijkt me niet nodig, gewoon knopen. Of veel verschillende sokken kopen dat je ze makkelijk uit elkaar kunt halen.

Ik heb alle effen sokken van mijn ega gemerkt met gekleurd naaigaren. Ieder 'stelletje' heb ik bij de tenen gemerkt met een bepaalde kleur naaigaren. Als ik de sokken gewassen heb sorteer ik ze dus op deze kleur naaigaren. Alleen doen als je dichte schoenen draagt. Draag je sandalen dan kan je je sokken ook merken onder bijvoorbeeld de voetzool.

de sokken in een kussensloop wassen. De kussensloop wel vastmaken met bijv. een veiligheidspeld.

Toevallig vorige week bij IKEA wasnetjes gekocht. Het zijn een soort visnetjes met een ritssluiting. Sokken erin, rits dicht en het hele geval in de wasmachine en in de droger. Nooit meer sokken zoek. Voor de kosten hoef je het niet te laten, want ze waren geloof ik 2 stuks voor 2 euro.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100