Waar kan ik een hoogglans kastje vinden??

Ik wil mijn kamer gaan veranderen en ik wil heel graag een hoogglans kledingkanst (3deurs) en een laag hoogglans ladenkastje. Ik heb er twee gevonden in duitsland maar dat is veelste ver aangezien ik pas 17jaar ben en ik dus geen rijbewijs heb. Mijn ouders hebben ook geen tijd om voor mij nar duitsland te gaan. HELP. Iemand enige idee? Op de site van de leen bakker, gamma, praxis en ikea heb ik al gekeken.

Alvast heeel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Trendhopper! www.trendhopper.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan een goedkope kast van marktplaats.nl kopen en deze zelf schilderen! heb ik laatst zelf ook gedaan, goedkoop en leuk om te doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IKEA heeft wel hoogglans kasten maar misschien niet op de site staan.
Bronnen: