Help ! Mijn kip spuugt een melkachtige substantie op, het is een wit achtig soort vloeistof. Wat kan dit betekenen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
4.5K

Het beste antwoord

Je kip kan gaan braken door vergiftiging, door wormen, infectie, verstopping van het darmkanaal enz.
Dat het een melkachtige substantie is, dat zou gewoon gal of maagsappen kunnen zijn
Wanneer je verder geen ziekte verschijnselen ziet zou ik het een dag aanzien. Maar hou de kip goed in de gaten.
Vertrouw je het niet ga dan vandaag nog even naar de dierenarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk heeft hij iets verkeerds gegeten en gaat nu braken.Zet er 1 dag alleen water bij en geen voer zodat de maag weer rust krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan braaksel zijn. als het niet over gaat zou ik een dierenarts spreken