Wat zijn de nadelen van een studio als woonruimte?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nou een ervaringsdeskundige hier! Ik ben vorige maand verhuisd na 2 jaar in een studio te hebben gewoond. Ik heb daar een groot deel van de tijd samen met mijn vriend gewoond. Het was net 40 m². Een nadeel vond ik dat iedereen je bed constant ziet. Ze gaan er soms op zitten. Ook dat je geen aparte slaapkamer hebt vond ik een nadeel. Wilde ik vroeg slapen, moest m'n vriend wat stiller zijn omdat we in dezelfde ruimte waren. Ook gaat je beddengoed stinken als je eten aanbrand :-D Verder kan ik zo snel niks noemen! Er zijn overigens geen dingen waardoor ik zou zeggen: niet doen! Je kunt er prima in leven hoor! Misschien schiet me nog iets te binnen en als je iets wilt vragen, ga je gang!

Het neemt veel ruimte in beslag, misschien geluidsoverlast, kosten.

Helemaal niks

wat mij het grootste nadeel lijkt is de ruimte. Studio's zijn meestal niet zo groot. Al isdat ook wel weer knus. Ook slaap, kook en leef je meestal in dezelfde ruimte, weer niet is dat hier ook het geval is?

Nadeel lijkt me geen aparte slaapkamer je zou wel bijvoorbeeld een kamerscherm kunnen plaatsen zodat je het bed niet meer ziet

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100