Nou een ervaringsdeskundige hier!
Ik ben vorige maand verhuisd na 2 jaar in een studio te hebben gewoond.
Ik heb daar een groot deel van de tijd samen met mijn vriend gewoond. Het was net 40 m².

Een nadeel vond ik dat iedereen je bed constant ziet. Ze gaan er soms op zitten.
Ook dat je geen aparte slaapkamer hebt vond ik een nadeel. Wilde ik vroeg slapen, moest m'n vriend wat stiller zijn omdat we in dezelfde ruimte waren.

Ook gaat je beddengoed stinken als je eten aanbrand :-D

Verder kan ik zo snel niks noemen!
Er zijn overigens geen dingen waardoor ik zou zeggen: niet doen!
Je kunt er prima in leven hoor!

Misschien schiet me nog iets te binnen en als je iets wilt vragen, ga je gang!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, je beddengoed gaat stinken, als je eten aanbrandt.

Andere antwoorden (4)

Het neemt veel ruimte in beslag, misschien geluidsoverlast, kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo, ik begrijp je antwoord niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat hij zo'n studio bedoeld! :-P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij... sorry! :$
Helemaal niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat mij het grootste nadeel lijkt is de ruimte. Studio's zijn meestal niet zo groot. Al isdat ook wel weer knus. Ook slaap, kook en leef je meestal in dezelfde ruimte, weer niet is dat hier ook het geval is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nadeel lijkt me geen aparte slaapkamer je zou wel bijvoorbeeld een kamerscherm kunnen plaatsen zodat je het bed niet meer ziet