Kan je badzout als decor grint gebruiken?

Ik heb een glasje waar mijn makeup kwasten inataan dat ziet er zo saai uit dus ik heb badzout zou ik dat als een decorgrint in dat glasje kunnwn doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Dit kan zolang het badzout maar niet in aanraking komt met vloeistoffen zoals water etc. . Zorg er wel voor dat de uiteinden in het badzout komen en niet de kant die op de huid gebruikt wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou zelf iets anders gebruiken. Ik neem aan dat je make-up kwasten in de badkamer staan, waar het vaak vochtig is. Op een gegeven moment is 't geen badzout meer, maar een beetje natte brei door al het vocht wat het opneemt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, dan kan het op zich wel. Zo lang het niet te vochtig is, zout neemt een hoop vocht op uit de lucht.