waar vind ik goede viltjes voor onder mijn eetkamerstoelen ter bescherming van mijn laminaat?

als ik er nu wat onderplak, zitten ze met 5 weken weer los of zijn er al af, spijkervilt heb ik ook al geprobeert, maar na een dagje kleine kinderen stonden de spijkers zowat vast in de vloer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
24K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon vastlijmen!

Het beste antwoord

De beste oplossing is vloerbedekking, als het kan vrij glad dus met een niet te hoge pool.
Maak de onderkant van stoel ruw en knip de vloerbedekking op maat. doe op de stoel en vloerbedekking Bison Tix contact lijm,laat 10 minuten drogen en doe in keer de vloerbedekking er op klop dan met een hamer goed aan. Zit jaren

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoe lang het zit ligt ook aan de vloer, bij een ruwe vloer met veel naden en kieren gaat het korter mee dan bij een gladde vloer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Bij de praxis en of gamma.
13 jaar geleden
Met een beetje alleslijm (Action, 4 tubetjes voor 1 Euro) krijg je die viltjes echt niet meer los!
Ze verkopen die viltjes daar ook, in een pakje met allerlei soorten maten en diktes. De lijm van die dingen zelf, is niet voldoende, (dat gaat dus snel loszitten) maar met die lijm gaat het prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een + als compensatie van die -
Wij hebben ze nu 3 jaar, bij de Action gehaald en die blijven prima zitten.Misschien is het oppervlakte van de onderkant van de poten te klein. En ja, wij zijn 2 oudere mensen die niet zo veel schuiven met de stoelen en je weet, tegen kleine kinderen is niet veel bestand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb viltjes onder mn stoel met een soort 'ijzeren hulsje' dat je in je stoel slaat. Zitten als een huis. Volgens mij ikea.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
mee eens alleen heb ik ze nog nooit bij ikea gezien, maar wel bij de gamma, timmer je onder je stoelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb die ook van de Ikea.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij gaan deze dus krassen... dan ist vilt te dun of scheef gaan zitten... krast er "ineens" een ijzeren hulsje in mn laminaat...
Bij de bouwmarkten .
Maar zorg er wel voor dat de onderkant van de poot eerst goed vlak zijn en vetvrij .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon bij de gamma,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de hema hebben ze ook viltjes, wellicht werken die??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens bij www.materiaal.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
Succes!
Groetjes,
Marga.