Kun je het beste eerst voegenfris gebruiken en daarnà je tegels verven, of juist andersom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (3)

Eerst moet je zorgen dat alles tip top schoon en bladderverf vrij is en dan pas aan het verven gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voegenfris is een sterk chemisch reinigings middel dat je voegen uitbleekt. Dat kan je het beste eerst doen, aangezien je niet weet of je verf wel tegen die sterke middelen kan. Echter: Als je je tegels gaat verfen.. Hoe wil je je voegen dan doen? Verf je die niet meer?Zo wel: Dan heb je geen voegenfris nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is verschrikkelijk lastig tegels apart verven, het resultaat is niet lang mooi, ook al gebruik je een primer. Als je toevallig die muur met een iets te agressief schoonmaakmiddel behandelt, dan bladdert de boel eraf. Dus of alleen voegen fris, of alleen schilderen. Maar volgens mij kun je sneller en mooier nieuwe tegels plaatsen. Ik heb het zelf gedaan en ik zou er niet weer voor kiezen.