Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je het beste eerst voegenfris gebruiken en daarnà je tegels verven, of juist andersom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
640

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Eerst moet je zorgen dat alles tip top schoon en bladderverf vrij is en dan pas aan het verven gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voegenfris is een sterk chemisch reinigings middel dat je voegen uitbleekt. Dat kan je het beste eerst doen, aangezien je niet weet of je verf wel tegen die sterke middelen kan. Echter: Als je je tegels gaat verfen.. Hoe wil je je voegen dan doen? Verf je die niet meer?Zo wel: Dan heb je geen voegenfris nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is verschrikkelijk lastig tegels apart verven, het resultaat is niet lang mooi, ook al gebruik je een primer. Als je toevallig die muur met een iets te agressief schoonmaakmiddel behandelt, dan bladdert de boel eraf. Dus of alleen voegen fris, of alleen schilderen. Maar volgens mij kun je sneller en mooier nieuwe tegels plaatsen. Ik heb het zelf gedaan en ik zou er niet weer voor kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding