Mijn nieuwe lederen stoel is geleverd en wat blijkt?! De vlakken zijn afwisselend glad en met structuur zegmaar. Zo stond ie niet in de winkel!!

Wie heeft er verstand van leer?? Wat kan ik nog doen? Stoel van Natuzzi

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

wij hebben bankstel van natuzzi,ze zullen eerst proberen te zeggen dat leer een natuurproduct is dus verschillende structuren kan hebben,wij hadden dat met de hocker,alles dezelfde kleur,en zelfde serie,bankstel was glad,hocker grof.
Wij zijn er niet mee akkoord gegaan,en hebben tot 2 x toe nieuwe gevraagd,eerst een structuurfout,toen iets kleurverschil midden in zitting,leek net of leer daar stuk dunner was,uiteindelijk alles goed gekomen,natuzzi is duur genoeg om kwaliteit te verwachten,ligt er ook aan je het had gekocht.
succes ermee.

Toegevoegd na 8 minuten:
structuurfout was trouwens ,als of de oudeigenaar ,een operatie had gehad,leek echt heel erg op een litteken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak staat er in de verkoopvoorwaarden dat leer een natuurproduct is en nooit geheel identiek zal zijn aan het model wat in de winkel staat. Kortom als je daarmee te maken hebt zit je waarschijnlijk vast aan de geleverde stoel Ik zou contact opnemen met de winkel en het product laten bekijken. Daarbij kan je informeren of de leverancier is aangesloten bij een brancheorganisatie. Stel je komt er niet uit met de leverancier dan kan je bij de brancheorganisatie nog terecht voor een onafhankelijke geschillencommissie. Andere optie om eens wat showrooms binnen te lopen waar jouw stoel staat en foto's te maken van die kwaliteit, dit om later aan te tonen dat jou stoel kennelijk toch wel heel erg afwijkt van wat men in de winkel doet voorkomen als een kwaliteitsproduct.