Wat moet ik aan de WA-verzekering opgeven? Iemand ging op mijn bril zitten.Montuur kapot, zelfde montuur is er niet meer, dus ook glazen vervangen.

Moet ik de rekening van de oude bril indienen, of die van de nieuwe? Alles moet dus vervangen worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (4)

Geef gewoon alles door, dan heb je nooit dat ze later zeggen dat ze te weinig informatie hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan niets aan jou verzekering door geven.
daar krijg je niets van .
maar de persoon die op jou bril ging zitten moet het aan zijn verzekering doorgeven.
als die al een wa verzekering heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen de rekening van de nieuwe bril.

Als ze meer informatie willen hebben dan hoor je het vanzelf. Denk dan aan een een foto van de oude met een rekening van de oude zodat ze kunnen zien dat je een vergelijkbare bril hebt gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan alleen de oude indienen bij de wa verzoeken van diegene die op je bril is gaan zitten. Houd er rekening mee dat je dagwaarde vergoed krijgt en niet de kosten voor een nieuwe bril.