Waar is de trui uit de Staatsloterij-reclame te krijgen?

Ik bedoel die vreselijke met het rendier op de voorkant. Zo lelijk dat hij weer leuk is, voor de Kerst uiteraard. Ik bedoel de reclame van: Hans, gefeliciteerd, goed man!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Amadea
12 jaar geleden
Kan je die reclame ook op internet zien? Graag een link!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij start automatisch op staatsloterij.nl. Sorry, kan geen link toevoegen, geen idee hoe dat werkt op de telefoon...
Amadea
12 jaar geleden
Oh, dit is prima! Nu weet ik tenminste hoe die trui eruit ziet en kan gaan zoeken.

Het beste antwoord

Of het gaat lukken precies die trui te vinden blijft nog de vraag. Wel heb ik een site getroffen met heel veel verschillende van deze soort sweatshirts. Ze geven aan ook naar Nederland te verschepen. Zie http://www.cafepress.com/+elk+sweatshirts-hoodies. Op de tweede pagina staat er zelfs een speciaal voor Kerst. Die zal ik als afbeelding hieronder plaatsen.
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, bedankt voor de moeite!