Hoe moet ik een tak (groot) behandelen voor decoratie binnen, zodat daar vogelhuisjes in kunnen?

Zodat deze tak niet gaat rotten of muf ruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.4K

Het beste antwoord

het belangrijkste is dat je hem goed laat drogen.
Als hij goed gedroogd is (al het vocht eruit..) dan zou ik hem verder niet behandelen, als je er vogelhuisjes inhangt, aannemende dat er vogels inkomen, en die misschien wat binnen kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tak is voor binnen en daar komen, hoop ik, geen vogeltjes.
Vogelhuisjes zijn ook alleen decoratie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben blij dat het ook zonder verdere behandeling kan, ga hem nu goed drogen in de zon en zorgen dat hij bij regen binnen is. Dacht dat er misschien een speciale behandeling nodig was.
En uiteindelijk: Word hij naar verloop van tijd lelijk, kan ik hem weer vervangen.

Andere antwoorden (1)

Ik neem aan dat het dan ook alleen voor decoratie is en er geen vogels opkomen.
Je kunt de tak dan met blanke vernis spuiten,zo'n bus kun je bij een doe het zelf winkel kopen.