Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verhuizen op je 17de?

Ik ben een jongen die 17 is en over 3 maanden 18 word ik wil begin van school jaar uit huis maar ik weet niet of dat dan al mogelijk is ik wil het liefst nu al beginnen met zoeken maar woningnet is geen optie omdat je 18 moet zijn . Ik vind antikraak een goed idee maar hoe zoek ik zo iets en kan dat dan wel op je 18de?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Antikraak is inderdaad illegaal geworden. Leegstandsbeheer echter niet. Je kunt je hier nu al voor aanmelden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het beste zoeken naar antikraak, nu weet ik dat er in den bosch 1 zit die vrijwel over heel nederland verhuurd, zie hieronder de link.

Denk er wel aan dat er vaak een korte opzeg termijn is, als hun zeggen dat je er over een week weg moet, dat je snel iets anders moet hebben. Maar dat is over het algemeen bij elke antikraak woning.

en misschien is het een idee om te beginnen met een kamer dat je ondertussen op andere woningen reageert.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing