Hoe krijg ik vetvlekken uit mijn gewassen jurkje?

Ik heb vetvlekken in een jurkje zitten.Ondertussen heb ik mijn jurkje gewassen en op de vetvlekken afwasmiddel gedaan met citroen helaas zijn de vlekken er niet uitgegaan.
Wie heeft er nog een tip?

Toegevoegd na 3 uur:
Het gaat wel om een jurkje wat ik al gewassen heb met afwasmiddel, ik heb ook wel eens gehoord dat als je al iets hebt behandeld dat je het er daarna er nog moeilijker uit krijgt.Wilde ik nog even kwijt.

Toegevoegd na 6 dagen:
Bedankt voor jullie antwoorden mijn vlek is er nog niet uit maar wordt wel minder, bedankt voor jullie antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (6)

Een beetje biotex op de vlek smeren. Eventjes laten inwerken en dan uitwassen in de wasmachine. Tot nu toe haalt biotex bij mij alle vlekken eruit. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gouden tip is ......... Op de vetvlekken een klein beetje afwasmiddel smeren zowel aan de binnen als aan de buitenkant van je kledingstuk en dan de wasmachine in. Afwasmiddel is een goeie ontvetter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gehoord dat je hiervoor de vlekken in kunt sprayen met Dasty van de Wibra en dan in de wasautomaat.
Dit schijnt goed te helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Ik heb hier al meerdere vetvlekken uit kleding en zelfs uit mijn bankstel gehaald.
Bij de Wibra verkopen ze (ook al geloven de moderatoren niet dat dat spul bestaat) een speciale vlekkenverwijderaar in WITTE flessen, met een spuitmond erop, van het merk Dasty. Die is o.a. ook geschikt om vet uit kleding te halen. Hij is niet alleen goedkoop maar werkt ook goed. Let op: er is ook GELE Dasty en dat is ook om vlekken te verwijderen maar de witte is speciaal voor kleding. Ik had in de vakantie allemaal vetvlekken in mijn mooie blauwe t-shirt en heb hem wel 3 keer met verschillende producten gewassen maar ze wilden er niet uit. Dankzij die WITTE Dasty die ik ca. 1 maand geleden kocht zijn de vlekken nu allemaal weg..
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad! Ik gebruik het zelf ook. Goedkoop, maar doet wonderen:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga ik eens naar kijken! Klinkt goed.
Vetvlekken inwrijven met talkpoeder en dan wassen.
Indien nodig herhalen.
12 jaar geleden
Ossegal werkt erg goed.