Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je eraan doen als het afgeknipte kledingetiket steeds over je huid schuurt?

Korter knippen gaat niet en ik wil er geen extra hemdje onder doen. Iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een pleister overheen plakken.

Dat deed ik vroeger altijd bij mijn dochter want zij was hypergevoelig voor etiketten in kleding. Alles moest eruit geknipt worden en daarna een pleister overheen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Uitknippen helpt niet: ik torn ze helemaal los, zodat ook de draad waarmee ze zijn vastgenaaid weg is; anders blijft het prikken en kriebelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doe ik dus ook +
Ik ben dus niet de enige met een etikettenhypergevoeligheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, je bent zeker niet alleen hier in. :)
Een stukje vlieseline er overheen strijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verlossende antwoord..

Je hebt tegenwoordig shirts en tops zónder een afknipbaar labeltje !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je bedoeld zonder labeltje. Ipv zonder afknipbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nouja..sommige shirts hebben wel een label, maar dat is dan gedrukt op het shirt :D @ florenske, het was ook niet bedoeld alsof ze alleen maar die shirts moet kopen :p je hebt ze niet overal van natuurlijk.
Afplakken met zijdeband een soort pleister bij kruidvat te koop, wel voor het dragen een nieuwe erin plakken en voor het wassen eruit halen. De pleister is speciaal voor de gevoelige huid, dus ook van de lijm heb je geen last.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding