Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je het beste RVS apparatuur in huis reinigen van vinger- en/of vetvlekken ?

Ik wil geen gebruik maken agressieve en/of schurende middelen, omdat dan in de loop van de tijd het RVS dof wordt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Onze keuken is voor een groot deel RVS en na veel verschillende producten gebruikt te hebben, gebruiken wij nu HG roestvrij staal spray, in de supermarkt gekocht. Prima spul, zonder al te veel boenen gaan de vingerafdrukken/ vetvlekken weg.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Gewoon, een paar druppeltjes ajax in een vochtig doekje. Afnemen en met een keuken papiertje droog maken om kringen te voorkomen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook schoonmaakmiddel speciaal voor RVS.

Toegevoegd na 54 seconden:
stainless steel cleaner & polish
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat verbazingwekkend goed werkt is een paar druppels zwitsal babyolie op een doekje en poetsen maar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Sirius;

Wij gebruiken meestal Berner Inox Cleaner. Werkt prima en is bij veel keukenzaken verkrijgbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind een microvezeldoekje het prettigst werken. Gewoon zonder schoonmaakmiddel of iets. Met een nat doekje afdoen en met een droge napoetsen, of als het niet echt vies is met een iets vochtig doekje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HG roestvrijstaal reiniger werkt perfect
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb altijd RVS reiniger van het Kruidvat. een paar druppeltjes op een spons, even wissen en met een nat doekje afnemen. Het moet bij mij glanzen en daarom droog ik het met een zacht doekje nog even na. In elke supermarkt hebben ze RVS reinigers en ze werken allemaal goed volgens ditzelfde principe. Krassen doen ze niet!
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden
Met een scheut citroensap in het poetswater gaat het ook goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon slaolie op een doekje, goed uitwrijven en daarna afnemen met een microvezeldoekje. Werkt perfect!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding