Hoe krijg je nagellak van behangpapier af??

Ik heb een potje nagellak laten vallen :'(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Als je nog een strook behang over hebt is het beste een stuk van de restrol scheuren (beter dan knippen; de randen vallen dan veel minder op) en met een beetje behanglijm over het genagellakte stuk behang plakken.

Als je geluk hebt kun je de nagellak ook wegkrijgen door wat WD40 op de vlek te spuiten en 't af te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ligt aan het papier. Als het afneembaar is, zou je misschien wat weg kunnen halen met remover, maar veel vertrouwen heb ik er niet in.
Ik ben bang dat alleen afknippen een goede optie is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nagelremover proberen om een onzichtbaar stukje behang om te zien of dat goed gaat.