vettig laagje op tegels na dweilen, hoe verwijder ik die?

Ik heb na het dweilen van mijn vloer een vettig laagje op mijn tegels.
ik dweilde altijd met allesreiniger of blue wonder.
nu dweil ik met azijn, maar dat vettig laagje blijt er telkens na het dweilen opzitten.
Maar als ik na droog met een zeem van de badkamer, met een handdoek er om heen heb ik dat niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.2K

Antwoorden (3)

Dweil een keer met groene zeep. Zeep ontvet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb witte tegels in de keuken en ben nog al een kledder met morsen ik dweil de vloer met schoonmaak azijn in goed warm water en krijg een schone vet vrije vloer en gebruik geen allesreiniger meer, want allesreiniger zorgt voor een vetlaag op je tegels
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dweilen met een scheut ammoniak in het water.
Na dweilen met water en een scheutje glans middel
van de vaat wasmachine.Succes verzekerd.