Hoe werken die metalen zeepjes eigenlijk, en werken ze ook écht?

Ik zag ze bij zo'n euro-winkel liggen. Het schijnt dat je er heel gemakkelijk de geur van uien en knoflook e.d. mee van je handen krijgt. Is dit gewoon een 'tell-sell' product of werkt het ook echt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond/vind het in elk geval wél een waardevol antwoord; want je kwam met een alternatief.

Het beste antwoord

Ze werken.
Maar je hoeft echt niet zo'n zeepje te kopen, je kraan is ook van rvs, en waarschijnlijk je gootsteen en aanrecht ook.
Dan heb je dus al een giga-rvs zeepje :-)
Ik zeep mijn handen in en wrijf ze dan langs de kraan, en hoppa, weg vieze geur!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zijn stalen 'zeepjes'. Op de een of andere manier zorgt staal voor een chemische reactie met de moleculen die de geur veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ze werken echt.. raar maar waar.