Waar vind ik verlichtingsrails voor in de woonkamer voor maximaal 500 euro?

Waar vind ik / koop ik mooie en redelijk geprijsde verlichtingsrails voor in de woonkamer?

Ik wil graag goed licht in de woonkamer en denk aan een rails boven de bank, in een L-vorm. Wat kan ik dan het beste gebruiken? Welk soort verlichting? Welke constructie? Welk materiaal? Er zit een lichtpunt aan het plafond midden in de kamer. Soms zie je van die mooie installaties in winkels of horeca.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

Het goedkoopste lijkt met dat je aantal meters staaldraad koopt en dan halogeenlampjes aanhangt. Goedkoop en mooi.