op welke manier moet ik subsidie aanvragen als ik kunststof kozijnen met dubbel glas plaats

we willen kunststof kozijnen plaatsen dit ook voor extra isolatie en energie besparing is hier voor subsidie en op welke manier moet ik die aanvragen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1K

Het beste antwoord

Subsidies en premies in het kort
Op 30 juni eindigt de regeling voor BTW-verlaging die geldt voor uitbesteding van isolatie (en andere verbouwingen). Er is een overgangsregeling getroffen voor werkzaamheden die starten voor 1 juli maar pas daarna worden afgerond.
Het potje voor de Rijkspremie Meer Met Minder is weer gevuld. Deze regeling loopt tot eind 2011 maar op = op. De Rijkspremie beloont huiseigenaren voor het energiezuiniger maken van hun woning.
Er zijn ook subsidiepotjes op lokaal niveau (gemeente, provincie). Wellicht komt u daarvoor nog in aanmerking. Zie voor een overzicht www.energiesubsidiewijzer.nl.

(Bron)

http://www.milieucentraal.nl/pagina.aspx?onderwerp=Subsidie%20woningisolatie

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je krijgt alleen subsidie op het dubbele glas, en dan onder een aantal voorwaarden.

Dat ging altijd via de website www.meermetminder.nl, maar het lijkt er op dat de nieuwe regeling nog niet is ingevoerd op de website. Probeer het over een paar dagen nog eens.

Je vraagt met je DigiD en het geschatte aantal vierkante meters een waardebon aan die je vervolgens digitaal toegestuurd krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als aanvulling op bovenstaande antwoorden:
De subsidie bedraagt max. €35 per m2 glas met een maximum van €1100.
Wordt verstrekt in de vorm van een waardebon.

Er is weer 10 miljoen euro beschikbaar per 1 juni 2011, maar op=op.

http://www.agentschapnl.nl/nl/programmas-regelingen/tijdelijke-subsidieregeling-isolatieglas