Hoe verjaag ik duiven vanuit mijn dak (ik heb al dakpinnen maar ze kruipen op de dakpannen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Antwoorden (2)

Bedoel je Van je dak of echt vanuit je dak, bv een dakraampje?

Toegevoegd na 20 minuten:
ons pap heeft het met stroomdraden goed kunnen oplossen en nu, het nieuwe voorjaar heeft ie alleen nog een net gespannen, de stroomdraden gingen door het net, wat ook van metaal is. Als het probleem met de duiven erg groot is is dit een goede methode…...alles met elkaar, dus klok net en aansluitingen koste dat z’n 125 euro.

Toegevoegd na 24 minuten:
waarom nou gelijk weer een-? het maakt toch verschil als je vanuit je dakraam duiven wilt wegjagen met bv een stok ofzo, of dat je iets blijvends wilt gebruiken voor over het gehele dak......
Een negatieve stem zou ook verplicht toe moeten worden gelicht, maar dat terzijde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neen sorry ik bedoel wel degelijk VAN mijn dak
Je hebt kans dat een van je buren de vogels voert, en daar komen dus ook duiven op af. Zou eens met de buren gaan praten ofzo.
Ligt er ook een beetje aan hoeveel het er zijn en of je er echt last van hebt.
Bij ons in de tuin zitten ook allerlei vogels (o.a. duiven, merels, roodborstjes, pimpelmeesjes, soms een verdwaalde meeuw, en zelf een keer de pauw uit de nabij gelegen kinderboerderij), we hebben niet eens planten,maar ja de buurman heeft wel een 'oerwoud"

Maar goed, tenzij je echt harde maatregelen wilt nemen, zoals de andere beantwoorder noemde, kom je er niet echt vanaf.