Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een medisana analoge personen weegschaal gekocht typy 40460 hij doet het alleen niet. Doe ik iets verkeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
929
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou geld terug vragen en een ander model uitkiezen of het apparaat laten opsturen naar de fabriek.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het enige wat ik kan bedenken is dat er misschien een transport- "slot" op zit om het weegsysteem te beschermen. Zit er niet ergens een palletje of schuifje wat je los moet maken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op personenweegschalen zit altijd een transportbeveliging. Meestal roodgekleurd om op te vallen. Was ook mijn idee.

Andere antwoorden (2)

Dit is een weegschaal,waarmee U moet tippen en vooral de (blote) voeten recht op de elektroden moet plaatsen.

Een handleiding is hier te vinden :

http://filehost.fonq.nl/Gebruikshandleidingen/Medisana/PSC.pdf

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De truc is bij dit soort weegschalen dat je eerst de weegschaal aanzet door erop te drukken (met je teen bijvoorbeeld) en dan 2 seconden later er op te gaan staan. Als je dit niet doet, blijft ie gewoon uit..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding