hoe lang broed een boomklever

bij beleef de lente is de boomklever aan het broeden dus wil ik weten hoe lang hij dat doet en waarneer er jonkie kommen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1K

Het beste antwoord

Rond de 15 dagen.

Toegevoegd na 39 seconden:
Maar dat zou je zelf ook hebben kunnen lezen als je de moeite genomen had om de teksten in het logboek onder de webcam te lezen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sterker nog: Ik zie dat ze een countdown onder de berichten hebben staan. De verwachting is dat de eieren over 8 dagen uitkomen.

Toegevoegd na 2 dagen:
En het eerste jong is er, enkele dagen eerder dan verwacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je

Andere antwoorden (2)

fremar
12 jaar geleden
zo lang die boomkever aan het broeden is...