Zijn er in Nederland ook huisnummers van boven de 1000 te vinden?

Zo nee, in welke landen wel? Zo ja, waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hele leuke vraag! PostbusSen hebben ook vaak hoge nummers...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad !! Hele leuke en goeie vraag!! +1

Antwoorden (13)

In Hoofddorp. Straat = Graan voor Visch en heeft de huisnummers 13000 tot 19999.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Julianadorp, in de straat Doorzwin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haarlemmermeer.
Hoofdvaart van Kaag tot Lijnden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amsterdam, op de lange grachten (prinsengracht, keizersgracht, herengracht en singel). maar ook in de lange wegen zoals Amstelveenseweg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel Dukenburg (Nijmegen) heeft huisnummers boven de 1000.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grachtengordel van Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoetermeer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in duitsland heb je ze wel veel maar daar tellen ze vaak anders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In De laan van Meerdervoort in Den Haag gaan de huisnummers tot dik in de 1100
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amsterdamsestraatweg die begint in utrecht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat antwoord over Dukenburg in Nijmegen moet ik even nuanceren. Dat zijn technisch gezien niet alleen huisnummers, maar de straten zijn daar ook genummerd.
Stel, ik woon in Meijhorst aan de 50e straat en mijn huisnummer is 26, dan is mijn adres Meijhorst 50-26. en niet 5026.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor in Rotterdam weet ik een straatje (echt een kort straatje) waar een torenflat staat met huisnummers boven de 7000 en misschien nog wel hoger, nl. het Bulgersteijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De lange weg van centrum Enschede naar Duitsland (de Gronausestraat) telt 1339 huisnummers. Een grrot aantal daarvan zijn nog opgesplitst in A, B, C etc. nummers.