Ben op zoek naar een groot hangend schoolbord voor tegen de buitenmuur heb al op marktplaats gekeken,maar helaas ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (6)

te koop hangend schoolbord op google, probeer dat eens

Toegevoegd na 1 minuut:
heb net even gekeken, staat erb een te koop voor 100 euro.Sucses
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een grote plaat watervast multiplex en beschilder dat met schoolbordenverf en je kan iedere gewenste maat schoolbord maken dat je wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat schoolbordverf; dat zal ongetwijfeld in de kosten schelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat was secondewerk. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt :)
Die koop je bij Twenga.

Toegevoegd na 41 minuten:
En bij deze kun je ze laten maken, ook voor buiten geschikt van steigerhout.

http://www.beuckenroode.nl/Producten/accesoires.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook voor buiten? want dat is de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt Ed, maar na wat zoeken ook gevonden.
Je kan een groot stuk hardboard nemen en dat schilderen met schoolbordenverf. Dan kan je het bord net zo groot of klein maken als je zelf wilt, en het kost bijna niets.
Wij hebben dat vroeger ook gedaan.

Toegevoegd na 49 seconden:
ik was weer eens te snel met antwoorden.

Toegevoegd na 49 seconden:
ik was weer eens te snel met antwoorden.