Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kosten landje in rotterdam

wij hebben achter onze garagebox in rotterdam 4 m2 in de tuin van de buurman liggen, de buurman zet zijn huis te koop en wil graag de 4m2 erbij verkopen. Hoeveel kan ik daar voor vragen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Het is een smalle strook achter de garagebox van ongeveer 1 meter bij 4 meter

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kunt bij de gemeente of elders eens informeren wat de grondprijs is per vierkante meter. Dan wel de grondprijs voor huizenverkoop. Overigens: is het daadwerkelijk JOUW stukje grond, dan ben je natuurlijk niet verplicht om het te moeten verkopen. Het zou voor de buurman wel aantrekkelijker zijn omdat hij anders zijn wonig moeilijker verkoopt.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Je zult wel een notariële acte moeten laten opmaken en een inschrijving in het kadaster. de grondprijs kun je meestal wel achter halen door de koopacte van je huis na te kijken.
(Lees meer...)
ronron1212
12 jaar geleden
Voor Rotterdam is 500 euro per m2 redelijk, dus ik zou het verkopen voor 2.000. De notariele kosten om de nieuwe eigenaar van de grond officieel vast te leggen zou ik in dit geval samen delen.
(Lees meer...)
paulus811
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding