Mijn wasmachine geeft bruine vlekken op mijn kleding. Dat probleem is opgeLost, maar hoe krijg ik nu die bruine vlekken uit mijn kleding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was vetluis. Ik heb mijn wasmachine op 90 graden laten wassen met soda.

Antwoorden (5)

Zou eens met Vanish proberen.
fremar
12 jaar geleden
Als je weet wat voor soort vlek het is moet je een goed wasmiddel opzoeken voor die soort vlekken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vlek komt van de wasmachine !
Ouderwetse ossengalzeep werkt heel vaak heel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dit ook eens gehad en heb de vlekken er helaas nooit meer uit gekregen! ik heb de schade (dat loopt nog aardig op met een paar trommeltjes kleding!)toen opgegeven aan de verzekering en heb het ook vergoedt gekregen.
nu was ik ook regelmatig op 95 graden en is het gelukkig niet meer voorgekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik ariel vlekken poeder zelfs oude vlekken verdwijnen als sneeuw voor de zon maar stop je wasmachine niet tevol gewoon toevoegen aan het baskje van het hoofd wasmiddel

Toegevoegd na 28 seconden:
niet baskje maar bekje dus

Toegevoegd na 1 minuut:
whaha niet bekje maar BAKJE dus al het goeie in 3e