Metaaldetector. Met een metaaldetector in de hand, reis ik door het ganse land. Waar moet ik bij aanschaf op letten? Prijskaartje? Waar te koop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zie de websites bij onderstaande bron. Hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens hieronder bij de gerelateerde vragen. Zelfde vraag met antwoorden. http://www.goeievraag.nl/vraag/letten-kopen-metaaldetector.88409

Uit eigen ervaring weet ik dat je niet de goedkoopste moet nemen. Oriënteer je goed. Er zijn zelfs detectoren met een beeld aan de bovenkant. Hoef je niet alles op te graven.