Hoe lang duurt het voor een struisvogel een ei los laat?

Hoe lang duurt het voor het ei van een struisvogel ver genoeg is ontwikkeld voor het eruit kan komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

eerst moeten de eimakers naar binnen. dit doen ze via de veren zo door de verenzakjes. als de eimakers eindelijk binnen zijn kunnen ze aan het werk. eerst maken ze de dooier en het eiwit. dat moeten ze dan daarna gaan vangen met de gemaakte eischil. en als dat is gebeurt komt het ei naar buiten. dit duurt ongeveer een tijdje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een grapje op zijn tijd is wel leuk. Maar dan moet het wél grappig zijn :-S

Andere antwoorden (1)

Dit duurt ongeveer 40 tot 44 dagen, als je tenminste gewoon de draagtijd bedoelt. Als je de broedtijd bedoelt, deze bedraagt ongeveer 6 weken.

http://dier-en-natuur.infonu.nl/vogels/2752-struisvogel-snelste-tweevoeter.html

http://www.travelexploration.info/nl/Dieren/Afrika/struisvogel.html