Heeft er iemand goede lowbudget tips ivm verhuizen en dan alles betreffende rondom de verhuizing , en opnieuw inrichten , site's links...tips alles is

Ik wil al heel lang verhuizen hier (15 jr) nadat enkele aardige woningen aan mijn neus voorbij gingen heb ik nu een mogelijkheid maar is een overzorgde woning helaas wel leuke voortuin met grasveldje,plaats/tuin geheel betegeld helaas, maar de buurt, straat en wijk zijn leuk en een park voor de hond naast de deur...kortom...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Het beste antwoord

Mijn tip: kijk er doorheen! Je zegt dat het een onverzorgde woning is maar dat is vaak maar een probleem van een paar millimeter. Een laagje verf doet wonderen. Een huis kun je altijd opknappen, ook low-budget, wat nooit kan is een goedverzorgde woning verplaatsen naar een leukere buurt.
Verhuizen is duur, maar je hebt wel het een en ander in de hand. Kijk je familie en vrienden lief aan en vraag om hulp. Pak in het begin alleen aan wat hoogstnoodzakelijk is, bijvoorbeeld sauzen en een nieuwe vloer. Nieuwe meubels e.d. kunnen altijd nog een keer. Vergeet ook niet op Marktplaats te kijken, je kunt een hoop op de kop tikken zonder de hoofdprijs te betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnxs, erg motiverende tip

Andere antwoorden (2)

Op wonend vind je veel tips wat verhuizen betreft. Zie de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik hier rondkijk heb ik het bankstel, de staande schemerlamp, boekenkast, tv meubel en een groot keukenbuffet van de kringloopwinkel. Alles is in dezelfde stijl en kleur dus je ziet er niets van dat die meubels eigenlijk niet bij elkaar hoorden. Het kostte me natuurlijk wel een paar jaar ze te vergaren. Ik heb er echt heel weinig voor hoeven te betalen.