Worden er nogsteeds neckermann reclame-boeken bezorgt?

Zo ja, hoe kan ik mezelf hiervoor opgeven ? (ben verhuist en kreeg ze vroeger altijd wel)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, er is geen catalogus meer. Van de site: "Het is niet meer mogelijk om een catalogus aan te vragen. Al onze artikelen vind je terug op onze website, waar je ook nog eens regelmatig profiteert van acties en kortingen. Dagelijks worden er nieuwe artikelen toegevoegd aan onze website."

Bronnen:
http://www.neck.nl/static/klantenservice/k...

Nou, ik krijg nog steeds boeken van ze, gister weer! Niet zon hele dikke catalogus als vroeger, maar een soort can dik tijdschrift. Ik wil er van ac! 1x wat bestellen en je zit weer in t systeem hoor!

Nee alle postorder bedrijven zijn gestopt met hun catalogus Dat zit in internet,ze verkopen tegenwoordig heel veel online en ze kunnen de collectie veel sneller aanpassen. 2x per jaar een boek is niet meer van deze tijd,en het is een grote kosten besparing. Wat ze nog wel doen,is regelmatig kleine catalogus-es versturen, meestal zijn dat aanbiedingen, met korting Hoofdzaak met kleding. ,

ja ze worden nog steeds bezorgd je kunt een cataloge aan vragen via hun site ook als je wat besteld bij neckerman krijg je automatich een cataloge thuis gestuurd Toegevoegd na 1 minuut: ik krijg nog altijd een boek thuis

Bronnen:
neckermann
wel een boek

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100