Hoe kan ik een ander soort lamp in een Cars LED lamp zetten?

Mijn zoontje heeft een Cars nachtlampje gekregen met 3 super kleine ledlampjes. Ze geven veel te weinig licht voor de lamp aangezien er heel stevig (donker) plastic voor zit.
Nu wil ik graag in plaats van die lampjes een gewone fitting in zetten maar kan nergens een beschrijving vinden hoe dat moet. Er zit namelijk een aan- en uit knop op, en het kan zowel op batterijen als netstroom.

Ik hoop dat iemand antwoord weet.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal wel made in China zijn, dus kan je er verders niets mee, ook moet er dan een travo in zitten, dus zwakstroom.
Voor heel weinig geld koop je een nieuwe die meer licht geeft, ben je minder kwijt dan e.v.t. nieuwe fittingen en nieuwe lampjes.

Het beste antwoord

Sloop de nachtlamp en gebruik hem als lampenkap op een bestaande lamp.

Je krijgt dan mogelijk een probleem met warmte ontwikkeling als je een gewone gloeilamp gebruikt, met een gewone spaarlamp of ledlamp lukt het waarschijnlijk wel.

Iets over het aanpassen van de lamp zelf zeggen is lastig zonder hem eerst open te maken.
Sterkere Leds erin kan heel makkelijk zijn, maar misschien krijg je de lamp niet eens netjes open.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dnk voor je antwoord, open maken is geen probleem, en als die leds makkelijk te vervangen zijn wil ik dat best proberen! Maar waar moet ik dan op letten? (Ik probeer een foto te plaatsen bij dit bericht maar dat kan blijkbaar niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan heel makkelijk zijn, kan ook heel lastig zijn..!?
Zelfs kom ik er waarschijnlijk wel uit, maar mijn fijne elektronica kennis is niet goed genoeg om anderen te adviseren. Ik zou het ook nog op een ander forum proberen.
Op bijvoorbeeld fok of klusidee heb je meer kans dat je iemand tegenkomt die dit soort dingen vaker gedaan heeft. (foto's plaatsen werkt daar vaak ook wat makkelijker)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is niet het beste antwoord, maar zijn laatste wel. (Ik weet alleen niet hoe ik dat moet selecteren, krijg alleen de mogelijkheid om dat te melden als ongepast :-s)