Hoe krijg ik Babi Pangang saus uit witte kleding?

We hebben al Vanish geprobeerd. Iemand een idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zelf heb ik erg goede ervaringen met gewoon afwasmiddel. Allerlei speciale vlekkenmiddeltjes hielpen niet, maar met afwasmiddel ging de sausvlek er in 1 keer uit: even goed inwrijven, en uitwassen met lauw water.

Als het echt wit is, bleek misschien?

fanish oxi action

een goed middel gebruiken misschien zelfs bleek en in de zon buiten laten drogen, de zon bleekt ook. als je bleek gaat proberen niet te lang erop laten anders heb je een gat. succes

Soda misschien?

Meteen nadat het op je kleren valt er uit sabbelen. Speeksel is uitstekend spul om voedsel af te breken. Wel zorgen dat je geen voedsel resten meer in je mond hebt. Daar maak je het alleen maar erger mee. In mijn ervaring werkt dat erg goed. Daarna met afwasmiddel op een natte doek eroverheen en zo snel mogelijk in de wasmachine voor de overgebleven vetvlek.

Een beetje afwasmiddel en water op de gele kant van een schuursponsje.

bleek, inderdaad. of een speciale vlekverwijderaar voor tomatensaus misschien?

Het is al een beetje laat mijn antwoord, maar als het er op zit moet je van dat bak poeder in zakjes nat maken (heel klein beetje water) en dat op de vlek doen. Laat dat 1 dag intrekken en rol daarna de broek op met de vlek naar boven. Stop dit in een bak warm water met afwasmiddel en 1 druppel allesreiniger. Als het er uit is dan moet je het helemaal op laten drogen en vervolgens in de was doen, dan is hij weer helemaal school. Oww niet schikken als dat bak poeder er op zit want er komt als het droog is een veel wittere vlek dan je broek zelf is maar dat gaat er gewoon weer uit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100