We hebben op onze kunstofdeur een vieze gele plek die met poetsen en licht schuren er niet vanaf gaat, vermoedelijk ontstaan door de gele stof.

Van onze berkenboom... Wat te doen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Probeer het eens met Dasty van de Wibra of anders de gewone muscle.
Wat je ook nog kan proberen is met pure bleekwater.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja kan ook Sint Mark proberen is een natuurlijk product en het helpt altijd. Gebruik ik bij vlekken of bij het verwijderen van stickers die heel moeilijk zijn te verwijderen. Gegarandeerd dat het helpt. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een balbo powerpad, deze dopen in een half glas warm water, waarin een Steradent tablet is opgelost.

Toegevoegd na 10 minuten:
wel al aan het reinigen beginnen, als de tablet nog bruist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al geprobeerd met wasbenzine?, anders zou ik proberen met een autopoetsmiddel of met koperpoets. In elk geval NIET SCHUREN.