Nee hoor. Het zijn geen spinnetjes die je doodtrapt.
Met huismijt moet je het steviger aanpakken.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.ggd.rotterdam.nl/smartsite.dws?Tekstmode=1&id=229&goto=2123326&style=6413
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn ze dan zo sterk dat ze onder een gewicht van de mens niet bezwijken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in een tapijt veert je voetstap weg. En vergeet niet, er zitten er vele duizenden! Die stamp je echt niet weg....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 (ook niet met een behoorlijke schoenmaat) :OP
nee, en als je door een regen plas rijdt dood je ook niet de bacteriën die hierin zitten.
ze zijn er te klein en te geniepig voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee daarvoor zijn ze te klein en hun nisjes te comfortabel; maar met een muis of rat onder je vloerkleed loop je een gerede kans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is zo klein.