Hoelang blijven kauwtjes het proberen?

Ik heb een stel kauwen in de buurt, die krengerige kraaien, en ze willen een nest bouwen onder mijn dak pannen.
Nu heb ik de beginselen al weg gegooid.
Op zich hebben ze niet veel ruimte, niet veel meer dan een hoofdkussen ruimte.
Blijven ze het lang proberen of zijn ze er na een paar keer wegjagen klaar mee?
En echt onder de dakpannen komen ze toch niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Ik denk dat ze het na een aantal keer wegjagen wel zat worden en de moed opgeven en de kans is wel aanwezig dat ze onder je dakpannen gaan ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sommige vogels zijn hardnekkig. Misschien kun je wat verse kattedrek onder de dakpannen schuiven of anders een goede dakhaas uit het asiel halen.