Ligt er aan wat jij vraagt, waar hij voor komt.
Maar hij kan je advies geven hoe je je kamer/huis of balkon terras in kunt richten.
wat mooi is om het groter/warmer/kleiner/moderner/laten lijken landelijker te l
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnenhuis:
Binnenhuisarchitecten of interieurontwerpers bepalen hoe een huis of bijvoorbeeld een winkel, een kantoor of een restaurant er van binnen het mooist uit kan zien.

Als binnenhuisarchitect werk je veel van achter de tekentafel en met de computer. Je komt bij je klanten over de vloer, bezoekt beurzen en werkt veel samen met bijvoorbeeld schilders, vloeren leveranciers en meubelbedrijven.

Je kunt je als binnenhuisarchitect eigen baas zijn, maar je kunt ook bij een architectenbureau of meubelzaak aan de slag.

De binnenhuisarchitect heeft gevoel voor stijl, is creatief en origineel en kan werken onder tijdsdruk; hij/zij heeft vaak met deadlines te maken.

En over een buitenhuisarchitect kan ik hellaas niks vinden.
ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

Gr. Elinelouiselois