Ik zoek invries plastic ijsblokjes. Niet allerlei drukke kleuren en vormen, gewoon kleine blokjes in een neutrale kleur blauw of wit bijv.

Ik ben al maanden op zoek, heb talloze winkeliers gesproken. De enige die ik kan vinden maar niet wil zijn blokjes met een lampje erin.
Ik heb een grote hoeveelheid nodig.

Toegevoegd na 13 minuten:
En ik ben al bij de Action, Blokker, Hema, Xenos, Marskramer, Ikea, enz enz enz enz geweest. Daar zijn ze NIET te koop! Bij de Action hebben ze alleen vierkante gekleurde! Ik zoek een neutrale kleur ivm zakelijk gebruik.

Het gaat er juist om dat je GEEN water hoeft te gebruiken, dus oplossingen met water zijn geen oplossingen.

Toegevoegd na 21 minuten:
En ook niet bij de Sligro, Makro enz enz enz. Ben ook al maanden via internet aan het googlen, heb allerlei winkels een email gestuurd. Het is niet te geloven, maar heb ze nog altijd niet gevonden! Er was 1 winkel die ze verkocht... maar daar waren ze op en kwamen ze niet meer in het assortiment.

Weet jij het antwoord?

/2500

kijk eens bij de action of xenox.. Misschien ben je daar al geweest maar ze hebben daar altijd frutsels en gekke dingen

Er bestaan plastic "houders" die kan je vol laten lopen met water ,en dan in de vriezer doen.Je kan dan zoveel plastic bolletjes openmaken als je nodig hebt .Er bestaan ook rechthoekige , platte bakken ,die onderverdeeld zijn in vierkantjes , waar je 'n deksel op kan doen .Gevuld met water in de vriezer , en eenmaal bevroren kan je de vierkante blokjes eruit wippen .

Ben je al bij Ikea geweest? Ik denk dat ik ze daar eens heb zien liggen.

Kijk eens bij een groothandel zoals de makro of de sligro, daar hebben ze dit soort spullen.

Ik heb ze ooit in blauw en wit bij de Zeeman gekocht. maar ik denk dat je gewoon te vroeg bent, dit is echt een zomerproduct, dus rond pasen nog eens de winkels langs

wat d8 je van de etos? bijenkorf of v&d??

Volgens mij zijn die icecube blokjes van transparant plastic niet meer leverbaar, ivm kans op inslikken/stikken. Vandaar wel in felle kleuren verkrijgbaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100