Ik zoek invries plastic ijsblokjes. Niet allerlei drukke kleuren en vormen, gewoon kleine blokjes in een neutrale kleur blauw of wit bijv.

Ik ben al maanden op zoek, heb talloze winkeliers gesproken. De enige die ik kan vinden maar niet wil zijn blokjes met een lampje erin.
Ik heb een grote hoeveelheid nodig.

Toegevoegd na 13 minuten:
En ik ben al bij de Action, Blokker, Hema, Xenos, Marskramer, Ikea, enz enz enz enz geweest. Daar zijn ze NIET te koop! Bij de Action hebben ze alleen vierkante gekleurde! Ik zoek een neutrale kleur ivm zakelijk gebruik.

Het gaat er juist om dat je GEEN water hoeft te gebruiken, dus oplossingen met water zijn geen oplossingen.

Toegevoegd na 21 minuten:
En ook niet bij de Sligro, Makro enz enz enz. Ben ook al maanden via internet aan het googlen, heb allerlei winkels een email gestuurd. Het is niet te geloven, maar heb ze nog altijd niet gevonden! Er was 1 winkel die ze verkocht... maar daar waren ze op en kwamen ze niet meer in het assortiment.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
2.6K
Kimath
13 jaar geleden
Kijk hier eens: http://www.goeievraag.nl/vraag/helpen-zoek-neppe-ijsblokjes-plastic.83254
Pieter2011
13 jaar geleden
Ik heb het internet ook afgestruind, maar volgens mij zijn ze echt nergens te krijgen. Het enige model wat een beetje in de buurt komt van wat jij zoekt (dus zonder kleurtjes, verlichting of ludieke vormen) vond ik op een Amerikaanse relatiegeschenkensite:
http://www.oneinhundred.com/Wholesale-customized-printed/Premium-light-up-ice-cube.htm (type Free Me, maar dan zonder reclame).
Je zou eens kunnen kijken bij relatiegeschenkenfirma's in Nederland; die willen natuurlijk ook best leveren zonder reclameopdruk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je via die ene winkel die ze wel had niet aan de leverancier en via hem aan de fabrikant komen? Verder ben ik nieuwsgierig wat je er precies mee gaat doen.
Persoonlijk heb ik liever wat smeltwater in m'n drankje dan plastic blokjes..
Een andere idee achter ijsblokjes is dat je eigenlijk water aan het verkopen bent.

Antwoorden (7)

kijk eens bij de action of xenox.. Misschien ben je daar al geweest maar ze hebben daar altijd frutsels en gekke dingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan plastic "houders" die kan je vol laten lopen met water ,en dan in de vriezer doen.Je kan dan zoveel plastic bolletjes openmaken als je nodig hebt .Er bestaan ook rechthoekige , platte bakken ,die onderverdeeld zijn in vierkantjes , waar je 'n deksel op kan doen .Gevuld met water in de vriezer , en eenmaal bevroren kan je de vierkante blokjes eruit wippen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je al bij Ikea geweest?
Ik denk dat ik ze daar eens heb zien liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens bij een groothandel zoals de makro of de sligro, daar hebben ze dit soort spullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze ooit in blauw en wit bij de Zeeman gekocht. maar ik denk dat je gewoon te vroeg bent, dit is echt een zomerproduct, dus rond pasen nog eens de winkels langs
13 jaar geleden
wat d8 je van de etos? bijenkorf of v&d??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zijn die icecube blokjes van transparant plastic niet meer leverbaar, ivm kans op inslikken/stikken. Vandaar wel in felle kleuren verkrijgbaar.