Wat kost een bos met 60 rozen?

Rode rozen voor m'n moeder dr 60ste verjaardag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
11.2K

Het beste antwoord

Als je in de buurt van Rotterdam woont: in nieuwerkerk ad IJssel zit een goede kweker. Ik heb laatst toevallig ook 60 rozen gekocht (dat waren wel witte), voor 18 euro. Die kweker rekent 6 euro per 20 rozen, volgens mij ook voor rode rozen. Hij zit in ieder geval op de Tweede Tochtweg. Veel plezier met de voorbereidingen!

Toegevoegd na 2 minuten:
De kwaliteit van die rozen is trouwens erg goed, ze staan normaal anderhalf tot twee weken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
hello, kan je me vertellen waar ik die rozen precies kan kopen?

Andere antwoorden (3)

Je moet uitgaan van 1,50 tot 2,- per roos. Als je tenminste echte mooie grote rozen wilt.

Dus ergens tussen de 90 en 120 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar als je langs de grens woont kun je ze bete in Duitsland kopen. Is stukken goedkoper. Indien dit niet de situatie is kun bij zo'n aantal wel afdingen. Nederland is het wel voor €60 mogelijk. Duitsland €40. €90 is veel teveel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk weet ik niet waar je woont....
maar bij mij in de buurt zijn rozenkwekers (Randstad).
Als je daar van te voren zegt op welke datum je de 60 rozen nodig hebt, betaal je misschien €3,- per 10 rozen...misschien zelfs minder.
Ze hebben nl. wat zij noemen 2e keus rozen (kopjes misschien een héél klein beetje scheef...) , en die staan in grote emmers langs de weg in een oude handkar, met een oud jampotje met een gleuf erin, waarin je de €3,- kunt deponeren, als je een bos van 10 rozen mee wil nemen onderweg naar huis.

Dus kijk eens, of er bij jou in de buurt een rozenkweker is.
En alvast heel hartelijk gefeliciteerd, en een hele fijne dag gewenst!!