Heeft iemand ideeën voor mijn kostuum (zie beschrijving) waardoor die echt water kan spuiten?

Ik ga binnenkort naar een verjaardag en wil me verkleden als een theepot: ik maak een tuit en een oor -karton- aan een haarband en verf mijn gezicht wit.

Het lijkt me leuk om hier iets aan toe te voegen waardoor de tuit ook water kan spuiten. Heeft iemand een ingenieus plan?

[Wat ik zelf had bedacht: een kruik ombinden met een slangetje erin. Dit is echter niet het meest comfortabel, en kan heel erg snel mis gaan: slangetje los, ergens tegenaan leunen, etc.]

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Gewoon een waterzakkopen en die aan de zijkant van je lichaamhangen zodat je met je arm erop te drukken water kan schenken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij fopwinkels kun je een soort ballon met een slangetje kopen. Deze worden door clowns ook gebruikt als ze zogenaamd gaan huilen.

Je kunt ook een supersoaker onder je kostuum vasthouden en hiermee spuiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop of leen een oppompbare spuit/tank die landbouwers gebruiken om onkruid te vernietigen, die pomp je van te voren op en via een knijphandvat kun je dan spuiten. Leuk idee trouwens.