Is het mogelijk om kroonsteentjes af te plakken met reparatietape van tesa?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom wil je ze afplakken? Ga je schilderen of stuuken? Het hoeft alleen maar als je bang bent dat er anders troep in komt of zo.

Antwoorden (2)

Ik zou gewoon plakband doen. Het moet er immers ook weer eens afgehaald kunnen worden.

Gewoon een paar keer eromheen zodat alle gaatjes goed bedekt zijn en ook de evt kale stukjes van de elektra-draden -die uit de muur / plafond steken- waar het steentje aan vast zit.

Toegevoegd na 17 seconden:
En zo doe ik dat ook altijd
10 jaar geleden
Kroonsteentjes die niet in een doosje of een armatuur zitten, zijn altijd een gevaar. Afplakken geeft schijnveiligheid en mag alleen in zeer tijdelijke situaties gebruikt worden.