Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik de klaarpiep uit van mijn wasmachine?

Type s14 34 van Siemens. Het is echt een klote piep die altijd afgaat als de wasmachine klaar is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Heb je een kreukherstellend (of zoiets, ik moet uit mijn hoofd doen; ben niet thuis) programma? Dan blijft ie de trommel om de 5 minuten een paar keer rond draaien. Dan piept de mijne niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kan je dit niet uitzetten tenzij er een programma is waarbij de wasmachine de piep niet geeft, zoals de vorige antwoorder al zei.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij moet je gewoon op die knop drukken dat de deur open gaat en dan stopt het
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vriend van mij werkt bij Siemens en moet hem vragen of er een door uzelf uit te voeren programmeertruukje is hiervoor. Ik heb 12 jaar lang die handel verkocht en bij aeg kon je door 2 knoppen ingedrukt te houden in een prigrammeermodus komen om dit te doen.. Hoop dat ik er morgen even aan denk..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou me daar heel blij mee maken, het enige wat ik tot nu tot kon bedenken was openslopen dat ding en dat kl€re-piepertje eruit rukken... ;)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing