Wat is beter, kruiden in pot kweken of in volle grond?

Of maakt het niet uit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Het kan allebei maar in de volle grond kunnen de wortels zich beter ontwikkelen en krijg je mooiere en grotere planten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je ze echt vers wilt hebben kun je ze beter uit de grond halen. Maar als je het in een pot doet en je laat het een tijdje staan komt er een hele lekkere geur van de kruiden af (lekker voor in soep ofzo)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een pot zijn ze toch ook echt vers? Krulie heeft het niet over gedroogde kruiden in een potje, maar over potten met potgrond en kruidenplanten.
als er katten in je buurt rondlopen,zou ik het in een potje doen,ze kunnen nog wel eens hun geur achter laten