Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het normaal als de postborger zijn telefoonnummer opschrijft op de brief als je niet thuis was bij ontvangst?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
815

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Weet niet of t normaal is, maar zou het kunnen zijn dat hij je leuk vindt en zo zijn of haar nummer aan jou geeft?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja daar zat ik ook aan te denken maar vroeg me gewoon als dit wel volgens de regels is. Maar blijkbaar word niet gedaan normaal

Andere antwoorden (6)

Met wat voor doel? Als hij de brief met nummer geeft, heeft hij de brief toch al gegeven?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik het goed begrijp, was je niet thuis toen er een pakketje bezorgd werd. De bezorger heeft een briefje achtergelaten met zijn nummer erop.

Dat gebeurt wel vaker, dan kun je bellen en komen ze het alsnog bezorgen, zeker als de bezorger in de buurt woont.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak woont de bezorger dus niet al te ver uit de buurt en Het is dus gemakkelijker het even na te bezorgen op een moment dat je thuis bent.
Dan het weer in te leveren en dat je het dan op moet halen van het postkantoor.
wat officieel de regel is
Als het niet mogelijk is het bij de buren te bezorgen.
normaal is het niet maar wel handiger denk ik
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Bij het bezorgen ener brief, is het beslist niet noodzakelijk, dat de geadresseerde zich op dat moment in het betreffende pand bevindt. Misschien wil de bezorger een afspraak met je maken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bezorgers ontvangen vaak een vergoeding per afgeleverd pakket, vandaar het tel. nr. Als je degene belt en alsnog een afspraak kan maken heb jij je pakket eerder binnen en hij zijn vergoeding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dat is bepaad geen normale gang van zaken alhoewel het wel erg handig kan zijn.
Ik heb een blauwe maanda bij de tnt gewerkt(slechtste werkgever ooit)en er is bij mij nooit een situatie geweest waarin ik mijn nummer ergens opgeschreven heb.Er zijn regels hoe het een en ander bij de tnt werkt en je tel nr geven komt nergens in de regelementen voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding