Wie heeft er een tip om huisvesting (studio) te vinden in Groningen voor een 25 jarige student?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (4)

Weet in elk geval dat je malafide makelaars zoals maxx en rotsvast etc moet vermijden. Stelletje afzetters. Er zat aan hetzuiderdiep naast de appie een organisatie die je kan helpen. Weet niet of die er nog zit. Iets met 'in'. En verder gebruik je netwerk, medestudenten etc. Succes en wanneer je slaagt veel plezier! Groningen is een leuke en mooie stad :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Zit er nog en heet Lefier. Gedempte Zuiderdiep.
lees de huis-aan-huis krantjes
bekijk de advertenties in de supers
raadpleeg vrienden, vrienden, familie
plaats zelf een berichtje
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je inschrijven op kamernet.nl daar staan best vaak studio's op. Verder zou je kunnen kijken op maxxvastgoed.nl voor een studio! Succces
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pastoorvastgoed.nl
Kost je wel 1 maand huur bemiddelingskosten (+btw)