Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is flexa strak in de lak een goede verf voor binnen?

We willen binnen gaan schilderen en zien bij alle bouwmarkten flexa strak in de lak heeft iemand hier ervaring mee we willen gewoon 9010 gebruiken dus een wittint

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Flexa is een huis tuin en keukenmerk van gemiddelde kwaliteit. Ga naar een speciaalzaak, koop Sikkens of Wijzonol verf plus goede kwasten en je krijgt een veel beter resultaat. Een liter Sikkens is ongeveer 50 euro, maar de meerprijs meer dan waard.
(Lees meer...)
paulus811
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Dank voor je leuke reactie! Ben blij dat het mooi geworden is. Ik bespaar nooit op verf en kwasten, bij verf is goedkoop vrijwel altijd duurkoop. Wist niet dat de Gamma Wijzonol verkocht, dus heb ook nog iets geleerd vandaag. Succes met de verfklus en dank voor je +
flexa is in principe goed genoeg voor binnen.
wat de vorige beantwoorder vertelde over wijzonol en sikkens is ook waar dat het veel te duur is.
als je dan voor een kwaliteits verf gaat neem ik altijd levis de betere kwaliteits verf alleen veel goedkoper te verkrijgen bij de goedkoope verfwinkel in delft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn gehele woning (plinten, deurposten, deuren en de gehele keuken) staat in de Flexa strak in de lak RAL9010. Met een goede grondlaag en goed schuren vooraf is deze verf mij super bevallen. Smeert goed uit en zit er strak op! Daarnaast is de verf niet te duur, een aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding