Hoe moet je een opbouwkast maken en bevestigen.

Ik ga binnenkort een opbouwkast maken.
Het moet een kast van plafond naar de botonnen vloer.

Hoe moet ik dit aanpakken?

Het moet een kledingkast worden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er komt wel het een en ander bij kijken, maar de bijgevoegde link geeft een instructiefilmpje met tips waar je op moet letten.
http://www.youtube.com/watch?v=TNoXPxIFIeI
jc54
11 jaar geleden
Ik kan je ook aanbevelen een kijkje te nemen op jouwMaatkast.nl hier heb ik zelf een kastwand besteld en deze kun je op maat laten maken. Dit is stukken makkelijk om in elkaar te zetten en brengt hierdoor minder risico's met zich mee.