ik heb een oude fles drank van 1984 een vin'dálsace stempfel riesling wat kan ik daarmee doen zou niet lekker meer zijn denk hihi

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Bewaren! Aanbieden bij een wijnhandel! Of aan iemand geven uit 1984
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk is hij niet lekker meer. Witte wijn kan je niet lang bewaren. Jammer want de Rieslings zijn wel erg lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die zijn idd lekker :)
Als ie alleen verzuurd is, kun je 'm als wijnazijn gebruiken (wel even ruiken/proeven of ie niet muf is).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opentrekken die handel! Is het lekker snel naar binnen anders weggooien. Dat zou ik doen... :D